Невелике бельгійське місто Льєж відоме як центр збройової справи. Сюди приїжджають майстри професії для обміну досвідом, а також численні туристи. Німецька компанія присвятила місту модель свого черепичного виробу. Невідомо, як це відбилося на популярності бітумної черепиці, але модель знають в будівельній сфері. На дахах в різних країнах можна побачити бітумну «кольчугу» імені міста Льєж.
Форма опуклою дуги, «луски», «бобрового хвоста» дуже виразна і мальовнича, коли виглядає в зібраному вигляді на даху. Дизайнери компанії запропонували споживачеві 4 забарвлення зовнішнього базальтового шару і дали їм символічні назви: грильяж, родзинки, барбарис, ірис. Смак відомих і улюблених продуктів не має відношення до бітумної черепиці, а кольором вони схожі між собою. При розгляді виробу і готової покрівлі, напевно, повинні виявлятися колірні і смакові асоціації з відповідними назвами плодів.
Київ
ОФІС №1 вул. Червоноткацька 42
ОФІС №2 вул. Соборна, 1А (П. Борщагівка)
Подзвонимо найближчим часом.