Будівельні матеріали різного призначення мають власні інструкції щодо використання в будівництві. Поза будмайданчиком матеріали зберігаються та транспортуються. Для цих випадків створені рекомендації та правила поводження з метою забезпечення цілісності, неушкодженості, збереженості якості, структури та зовнішнього вигляду продуктів.
Організаторам зберігання та транспортування будівельних матеріалів відомо, що кожен з видів має власні особливості, які треба обов’язково враховувати. Ігнорування правил призводить до втрати функціональності та вигляду будівельного матеріалу.
Металочерепиця та профнастил хоч і створені зі сталі є досить вразливим продуктом щодо пошкодження. Товщина металу не перебільшує 0,5 мм, що достатньо для зламу виробу при досить невеликому навантаженню. Черепиця може зламатися просто під власною вагою, якщо складована з недозволеною кількістю шарів. На виробничому підприємстві металічну покрівлю складають та упаковують.
На великому будівельному майданчику в розвантаженні використовують техніку. Піддони з будматеріалом піднімають та переміщують в упакованому стані. На невеликому будівництві кількість матеріалу незначна, тому використовують ручну працю. Будівельники знімають вироби по одному екземпляру та в вертикальному положенні переносять ближче до будівельного майданчику.
Навантаження на автомобіль відбувається аналогічним шляхом – за допомогою підйомника або вручну. Нижній виріб кладіть на дерев’яні бруси, що розташовані близько одне до одного з метою запобігання провисання та можливого зламу нижніх виробів під вагою верхніх шарів. Складену і кузові авто черепицю або профнастил обов’язково закріплюють такелажними ременями. Так забезпечують нерухомість вантажу під час перевезення. Покладені в хаотичному стані і не закріплені покрівельні вироби можуть пошкодитися, що ще більш актуально, коли перевезення відбувається по поганим дорогам.
Довготривале зберігання має бути в спеціальному складському приміщенні, придатному до утримання партії цінного вантажу. В складі має існувати вентиляція, щоб волога та зіпсоване повітря не застоювалися в середині. Температура зберігання може бути різною. Якщо приміщення опалюється, то комфортна для людини температура є ідеальною і для покрівельного матеріалу. Холодні склади також придатні для зберігання металочерепиці та профнастилу. Але термін знаходження в такому складі треба обмежувати лише необхідністю тримання в закритому приміщенні.
Просто неба зберігати черепицю не можна. Лише на кілька днів можна залишити партію товару просто неба. Зрозуміло, що дощ, сніг, мороз та спека – це ті умови, коли залишати вироби поза приміщенням не можна. Складування упаковок одна на одну небажане, адже з кожним новим вантажем вага значно зростає і може становити небезпеку для нижніх рядів товару. Класти вироби прямо на підлогу або на землю також небезпечно, адже в такому випадку відсутня нижня вентиляція та з’являється імовірність контакту з вологою та брудом.
Чим краще умови зберігання, тим більше впевненість, що всі вироби партії товару залишаться неушкодженими та привабливими.
Україна, Київ
Офіс №1
вул. Червоноткацька 42
Офіс №2
вул. Соборна, 1А (Петропавлівська Борщагівка)
Ми зв'яжемося з Вами протягом 3 хвилин